-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lekker Genesis på vei mot Europa
Genesis har i dag avduket sin nye G70 Shooting Break som er skreddersydd for Europa.
Det er bare en drøy uke siden Hyundais luksusmerke avslørte at nå står Europa for tur – riktig nok bar tre markeder i første runde.
I dag understreker de alvoret i sine planer ved å annonsere en splitter ny modell som er utviklet spesielt med tanke på europeisk smak – G70 Shooting Brake.
Bilen er basert på G70 sedan som kom på markedet i fjor høst, en direkte konkurrent til BMW 3-serie / Mercedes C-Klasse, og allerede da antydet vi at denne burde være svært aktuell for Europa samtidig som vi viste spionbilder av en godt kamuflert Shooting Brake.
Nykommeren har samme utvendige mål som sedanen med en lengde på 4,685 meter, en bredde på 1,85 meter og en høyde på 1,40 over en akselavstand på 2,835 meter.
Men den nye formen har gitt plass til et bagasjerom med 40 prosent mer kapasitet, samtidig som baksetet kan splittes 40:20:40 når man skal ha med sportsutstyr eller lengre gjenstander.
Fronten har tilsvarende design som sedanen med en lavt plassert grill som skal gi inntrykk av en sprinter som står klar i startgropen. Og selvsagt er Genesis’ varemerke med splittede lykter, både foran og bak, på plass.
Bakruten snor seg rundt hekken og øverst på bakluka sitter en integrert spoiler som fremhever bilens sportslige ambisjoner.
G70 Shooting Brake blir femte Genesis-modell i Europa. Allerede til sommeren åpnes ordrebøkene for luksussedanen G80 og SUV-en GV80 i Tyskland, Storbritannia og Sveits, mens G70 sportssedan og GV70 SUV vil følge etter.
Foreløpig er det ikke kjent når G70 Shooting Brake lanseres, og det sies heller ikke noe om andre markeder enn de tre nevnte.