-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tatt på kornet
Så langt har Audi vært nøye med kamuflasjen, men da de fikk tekniske problemer benyttet vår fotograf anledningen.
Det er et par måneder siden vi avslørte de første bildene av Audi Q6 e-tron, godt maskert og med tusenmetere på taket.
Likevel fikk du nyttig informasjon om bilen som trolig vises mot slutten av året og kommer i salg fra 2023.
Men i dag kan vi servere en ny bildeserie av en bil som er lettere maskert, og på det ene bildet får vi en meget god indikasjon på hvordan fronten vil bli.
Bilen ser ut til å være produksjonsklar og ingeniørene jobbet under panseret da vår fotograf tilfeldigvis kom på skuddhold.
Bildet avslører de nye, splittede lyktene samt den dominerende grillen, frontfangeren og luftinntakene.
Bilen var ute på test sammen med flere andre Audi-modeller, som prototypen på neste generasjon Q5, en ordinær Q7 og en BMW iX som Audi benytter som benchmark.