-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
007 er blitt far
Hvilken annen grunn kan det være til at det lanseres en Aston Martin barnevogn enn at James Bond har fått barn?
Først tok Aston Martin en Toyota iQ og laget sin egen Cygnet av den. Nå tar de Surf-vognen fra Silvercross og lager sin egen Aston Martin barnevogn av den.
Det er kanskje verdens billigste Aston, men det er langt fra verdens billigste barnevogn. 2000 pund skal den koste, og eksklusiv blir den ikke bare på grunn av det. Den skal nemlig ikke produseres i mer enn 800 eksemplarer.
Slik det ser ut nå blir de unge brukerne også konsentrert over et ganske begrenset geografisk område, vognen skal selges gjennom Harrods i London, i butikker i tre Gulfstater, av en eller annen grunn er det tre Silvercross-butikker i Spania også som skal føre den, og så selges den i Moskva.
Dere må med andre ord gjøre spesielle anstrengelser Hege og Tina (to av BilNorge-vennene med de ferskeste barna og de største sportsbilinteressene som jeg kjenner til akkurat nå. Gratulerer forresten. Godt gjennomført.) dersom dere skal huke tak i en slik. Jeg tror ikke postordre er løsningen.
Det man får for pengene er en firehjuls som kan dyttes både forfra og bakfra, hjulene er selvfølgelig lettmetalls og tre-ekers med luftfjæring og punkteringsfrie dekk.
Rammen kan lett foldes sammen og styret (hva i alle verden heter det på en barnevogn?) justeres lett opp og ned, slik at fru Bond, som ikke er mer enn 167 høy, også komfortabelt manøvrerer denne vognen. Det er for øvrig trukket i håndsydd skinn.
Ungen kan monteres i begge retningene, og det finnes en egen carry-cot slik at den faktisk er egnet fra den dagen barnet forlater fødestuen.
Interiøret er håndbygget, masse Alcantara og håndsydde detaljer. Kalesjen er utført i et svært vann-avvisende stoff som gir et preg av karbonfiber og er et av de påståtte Astontrekkene som preger denne sportsvognen.
Selvfølgelig kommer også vognen med et eget opprinnelses-sertifikat og alle vognene har et børstet krom-plate med serienummeret graver inn. Aston-logoen finner man både i interiøret, på chassiset og på hjulene.