-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bertones Aston-drøm
Italienske Bertone har laget en konseptbil som de skal vise i Genève neste uke – en gedigen stasjonsvogn med Aston Martin-røtter.
Aston Martin Rapide Shooting Brake Concept er en one-off, men kanskje Aston Martin og de italienske spesialistene bestemmer seg for å gjøre noe mer ut av den om responsen er god.
Bertone kaller bilen Jet 2+2, og den skal markere 60 års samarbeid mellom de to selskapene. Sist de opptrådte sammen var på Genève-utstillingen i 2004 – den gang het konseptet Bertone 2 og var basert på Aston Martin Vanquish.
Men samarbeidet strekker seg over 60 år – tilbake til en konkurranserigget Barchetta basert på DB2 vist i 1953 og en 2+2 cabrio basert på DB4S.
Dimensjoner og teknikk er de samme som i Rapide, forskjellen er primært hekken som er utformet som en “shooting brake” og gir mer rom for baksetepassasjerer og bagasje. De praktiske egenskapene kompletteres av nedfellbare bakseter.
LES OGSÅ: Aston Martin fornyer Rapide
Ifølge Bertone er C-stolpene bøyd forover, og sammen med kraftige hjulbuer skal dette gi følelsen av bevegelse selv når bilen står stille. Andre blikkfang er den høye bakluka og LED baklys som løper tvers over denne.