-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Rapide får ny makeup
Det er ikke mer enn tre år siden Aston Martins fireseter kom på markedet, men nå planlegges allerede en liten ansiktsløftning.
Carparazzi har kommet over 2013-modellen av Rapide, med umaskert front. De som kjenner bilen godt vil legge merke til små endringer i fronten, blant annet er de horisontale kromstripene i grillen borte.
Også hekken endres, med ny støtfanger, høyere bagasjelokk og en ny spoiler som ser litt større ut. Lyktenes boomerang-utforming fremheves med lakkfarge imellom.
LES: Vår prøvekjøring av Rapide
Rapide har i dag en 5,9-liters V12-motor med 480 hk og 600 Newtonmeter. Det gir et snittforbruk på halvannen liter på mila og et CO2-utslipp på 355 g/km.
Det er vel ikke utenkelig at Aston Martin foretar noen grep for å pynte på utslippstallene, eller kanskje de legger en V8 under panseret for å tilfredsstille miljøfraksjonen blant kundene?