-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lagonda ut i lyset
Denne uken er den endelig vist offentlig – Aston Martins luksuriøse Lagonda. Men det betyr ikke at du kan løpe og kjøpe deg en.
Avdukingen skjedde foran en engere krets i Dubai. Bilen skal hete Taraf – en betegnelse utledet fra det arabiske ordet for luksus.
Betegnelsen passer jo perfekt siden bilen i utgangspunktet kun skal selges til utvalgte kunder i Midtøsten, der også et stort antall av forgjengerne fra 1970-tallet finnes.
LES OM: Lagondas flygende debut
Nå er ikke Aston Martin lenger blankt avvisende om mulighetene til å levere den utenfor Midtøsten lenger. Både Car og Top Gear har snakket med Aston Martins toppsjef, Andy Palmer, som bekrefter at de vurderer å markedsføre bilen andre steder også.
Foruten de ferske bildene er det lite konkret vi kan fortelle om bilen, bortsett fra det vi allerede har fortalt. Her blir det ren skreddersøm for hver enkelt kunde, og det vil neppe være to like biler som forlater produksjonslokalene.