-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lojal 007
Det har gått rykter om at James Bond skal kjøre en illsint Abarth i den nye filmen Spectre. Men slapp av, han er fortsatt tro mot sine røtter.
Nå må selvsagt verdens mest kjente spion ha tilgang til flere forskjellige biler, han blir jo sendt til alle verdenshjørner.
Men uansett hva han måtte finne på å sette seg bak rattet i denne gangen, så skal han fortsatt få en skreddersydd Aston Martin. En DB10 til og med! Det er en betegnelse som ikke eksisterer i dag, og vil nok sette i gang spekulasjoner hos forståsegpåere.
Bilen er utviklet spesielt for filmen av Aston Martins designteam under ledelse av Marek Reichman. Han har samarbeidet tett med filmregissør Sam Mendes for å utvikle den ultimate Bond-bilen.
Det er femti år siden Aston Martin første gang dukket opp i en Bond-film med DB5. Selv om 007 har kjørt noen andre merker gjennom årene, har han vært trofast mot den britiske sportsbilprodusenten de siste årene.
Aston Martin avslører at DB10 gir oss et glimt av merkets fremtidige designretning. De sier også at bilen skal bygges i et antall av maksimalt ti eksemplarer.
Så pass mange går det kanskje med i løpet av opptaksperioden? Eller skal noen av dem selges til svimlende summer? Vi får nok svar etter hvert.