-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Villa dEste-titt på ny Aston
Aston Martin benyttet Villa dEste festen sist helg til en forhåndsvisning av sin neste DBS.
Kodenavnet, AM 310, har lenge vært kjent. Og i det siste har det også dukket opp en del av de obligatoriske «spionbildene» fra Nürburgring.
Det er akkurat som det skal være, bilen får tross alt offisiell dåp senere i år og skal ut og tjene til livets opphold en gang neste år.
Som debutant på Concorso d’Eleganza var den selvfølgelig pimpet ganske mye i forhold til slik den så ut på kjørebildene fra Nürburgring – nå har den fått to-tone lettmetallhjul, den har fått skikkelige speil og et og annet innslag av ganske dekorative kullfiber-elementer.
Det er liksom ingen tvil om at også dette er en Aston Martin, selv om det jo heldigvis har skjedd noe.
Litt tøffere i profil kanskje, forskjermer og bakskjermer er mer aksentuert og den runde hekken med de uttrukne baklysene er iøynefallende. Dessuten er det grep som gjør at man fort tenker på One-77 her og der.
Det er ikke mye vi egentlig vet om den nye modellen. Den bruker selvfølgelig selskapets VH-chassis – den som ligger til grunn for et ganske smart modulbyggesett.
Det sies at det er ganske mye kullfiber i bilen. Og at den skal bruke en oppgradert utgave av 6-liters V12-motoren. Men hva den skal hete vet vi ikke.
Det kan jo hende det snart dukker opp flere detaljer, nå som de har vist bilen slik den skal bli.