-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Konklusjon
Hvis kjøreegenskaper er det viktigste argumentet for å velge bil, er Opel Astra TwinTop det naturlige valget denne gang – fordi bilen er utstyrt med sportchassis med elektronisk justering (IDS+). Astra har også et overtak på sin konkurrent når det gjelder motorytelse, og skulle vi ha gått ned et trinn til 1,8-liters motor med 140 hk, ville det ha betydd 55.000 kroner lavere pris.
På områder som plass, komfort og førermiljø får Volkswagen Eos et klart forsprang. Det er et viktig argument at en fireseter er så rommelig at alle fire setene kan benyttes i praksis. Av disse to konkurrentene er det bare Eos som kan få godkjent på det området. Når Eos med sitt standardoppsett også viser kompetente kjøreegenskaper, og i det hele tatt oppleves som nettere og lettere å håndtere, er resultatet denne gang en klar poengseier til Eos.
LES MER:
- Opel Astra TwinTop
- Volkswagen Eos
- Tekniske data