-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
GTC møter GTI
Volkwagen har hatt stor suksess med sin nye Golf GTI, og salgstallet i Norge har allerede passert 100 på bare tre måneder. Nå møter den nye utfordringer fra Opel.
I følge VW skal Golf GTI kun leveres med ett motoralternativ – en 200-hesters TFSI-motor – noe som fungerer svært bra sammen med den sportslige Golfen. Det kan godt komme kraftigere Golfer på markedet etter hvert, men disse får andre betegnelser enn GTI og blir trolig utstyrt med 4Motion som standard for å overføre kreftene til alle bilens hjørner.
Mange GTC
Når Opel nå lanserer sin Astra GTC er det en fellesbetegnelse de benytter på 3-dørsutgaven av Astra. Den kommer med en rekke motoralternativer fra en 1,4-liter på 90 hester via forskjellige bensin- og dieselalternativer til toppmodellen GTC Turbo utstyrt med en 200-hesters 2-liter. Mer om Astra GTC kan du lese i Bil nummer 5 som er på plass hos abonnentene denne uken og som du snart finner i din lokale bladkiosk.
Vi fikk lagt våre hender på de to første Astra GTC med turbomotor som kom til Norge, både modellen med 170 hester og den kraftigste 200-hesteren. Samtidig sikret vi oss en Golf GTI for å sjekke ut fordeler og ulemper med de to duellantene.
La det være sagt med en gang: Vi hadde en morsom uke på svingete landeveier og på en snøkledd bane på Rudskogen med to biler som er svært verdige konkurrenter som virkelig pirret kjøregleden til oss i testlaget.
Hva vi synes om bilene kan du lese mer om her på BilNorge de nærmeste dagene. I tillegg vil du finne en sammenligningstest i Bil nummer 6.