-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Konklusjon
Både Astra GTC Turbo og Golf GTI er potente småbiler som gir deg lassevis med kjøreglede. De koster penger, javel, men en eventuell dårlig økonomisk samvittighet pakkes lett inn i det faktum at disse bilene er så praktiske at de uten særlig problemer kan fungere som eneste bil for små familier og par som ikke stiller for store krav til bagasjeplassen. Felles for modellene er gode kjøreegenskaper, et høyt sikkerhetsnivå og kraftige motorer som gjør det lett å foreta raske og sikre forbikjøringer. De skiller seg heller ikke ut fra andre kompaktbiler på spesielt dristig utseende.
Ønsker du den mest praktiske bilen er løsningen Golf GTI, den har best plass og akseptabel komfort – men også den største prislappen. Hvis kjøreglede alene har høyest prioritet, er svaret Astra GTC 200, sport-knappen er et stort pluss og utgjør den store forskjellen . Hvis den økonomiske vurderingen skulle murre i bakhodet, altså at du vil ha mye kjøreglede for minst mulig penger, er løsningen Astra GTC 170. Du kan finne på mye moro for de 60 tusenlappene du har til overs – og kjøregleden svekkes ikke spesielt mye ved fravær av 30 hester, tvert i mot opplever du at dreiemomentet – bunndraget – viser seg fra sin beste side ved normale landeveishastigheter, slik som det også gjør i Golf GTI.
LES VIDERE:
- VW Golf GTI
- Opel Astra GTC
- Priser og tekniske data