-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi på GTI-fest
Det er naturlig at Volkswagen varter opp med fristelser til sine ivrigste tilhengere. Men også Audi viste seg fra sin mest sportslige side på GTI-treffet i Wörthensee.
I går fortalte vi om Volkswagen to nyeste konseptbiler (KLIKK HER), men også søsterfirma Audi var tungt representert da GTI-fansen møttes i Østerrike sist uke.
Audi viste frem 20 trofeer fra sin 100-årige historie – både konseptbiler som A1 Sportback, klassikere som Ur-quattro og moderne sportsbiler som TT-RS og R8 5,2 FSI.
Custom Concept
Audi Q5 Custom Concept var deres skreddersydde bidrag for anledningen, og den vakte stor oppsikt der den sto på 21-tommers spesialfelger med økt sporvidde (+ 90mm) og redusert bakkeklaring (- 60mm) sammenlignet med en ordinær Q5.
Motoren er en 3,0 TFSI V6 – for anledningen spritet opp fra opprinnelige 333 hk til hele 408 hk. Maks dreiemoment er 500 Nm, og bilen trekker på alle fire hjul gjennom en 7-trinns S tronic gearkasse. Null til hundre går unna på 4,4 sekunder og toppfarten er sperret ved 250 km/t.
Men det stopper ikke der. Konseptet har keramiske bremser for å stoppe på kort avstand, og en annen form for stoppeffekt skal besørges av det aktive eksosanlegget.
Innendørs finner vi sportsseter og metallpedaler samt et panorama soltak. Og selvsagt har den Audis avanserte Drive Select for maks dynamikk. Det meste av moderne hjelpemidler innen informatikk og komfort skal gjøre reisen så behagelig som mulig.
En ren drøm, og et realt trekkplaster.