-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er nye Audi S3
De som er på jakt etter en kompakt spreking i premium-segmentet får et nytt alternativ når Audi nå lanserer S3 i to karosseriformer.
I løpet av våren ble vi presentert for en ny generasjon A3, først som kombikupe og deretter som sportslig sedan.
Nå viser Audi variantene som appellerer til dem som ønsker seg noe sprekere, men som ikke ønsker å bruke altfor mye penger på bil.
Audi S3 får 2-liters twin turbomotorer med 310 hestekrefter og et dreiemoment på 400 Newtonmeter. Begge modellen gjør null til hundre på kjappe 4,8 sekunder og har en elektronisk sperret toppfart på 250 km/t.
Standard girkasse er 7-trinns DSG og kreftene fordeles til alle fire hjul gjennom Audis velkjente quattro-system.
S3-modellene leveres som standard med sportsunderstell som reduserer bakkeklaringen med 15 mm. Et justerbart dempersystem kan bestilles som ekstrautstyr.
Standard felgutrustning er 18-tommere, mens 19-tommere står på listen over ekstrautstyr. Bremsene står i stil med bilens ytelser med ventilerte skiver og sortlakkerte calipere.
S3 sedan har en diskret hekkspoiler på koffertlokket mens denne på Sportback er plassert øverst på bakluka. Begge modeller har fire enderør, og via Audi Select-systemet kan man styre graden av godlåt.
Infotainment-systemet består av en 10,1-tommers skjerm mens en 10,25-tommer (12,3 tommer som ekstrautstyr) erstatter de konvensjonelle instrumentene. Detaljer i aluminium eller karbonfiber kan bestilles for å foredle interiøret.
Nye S3 lanseres i begrenset opplag med to spesielle lakkfarger – Python Yellow og Tango Red.
Direkte konkurrenter til nye S3 er BMW 235i Gran Coupé og Mercedes-AMG A35 / CLA35.
Siden vil det også komme en enda mer potent RS3, men mest interessant for norske kunder er nok at nye A3 snart lanseres som ladbar hybrid. Med brukbar rekkevidde vil A3 TFSIe trolig finne en del kunder i Norge, slik forgjengeren A3 e-tron har gjort de siste seks årene.