-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er nye Audi S3
De som er på jakt etter en kompakt spreking i premium-segmentet får et nytt alternativ når Audi nå lanserer S3 i to karosseriformer.
I løpet av våren ble vi presentert for en ny generasjon A3, først som kombikupe og deretter som sportslig sedan.
Nå viser Audi variantene som appellerer til dem som ønsker seg noe sprekere, men som ikke ønsker å bruke altfor mye penger på bil.
Audi S3 får 2-liters twin turbomotorer med 310 hestekrefter og et dreiemoment på 400 Newtonmeter. Begge modellen gjør null til hundre på kjappe 4,8 sekunder og har en elektronisk sperret toppfart på 250 km/t.
Standard girkasse er 7-trinns DSG og kreftene fordeles til alle fire hjul gjennom Audis velkjente quattro-system.
S3-modellene leveres som standard med sportsunderstell som reduserer bakkeklaringen med 15 mm. Et justerbart dempersystem kan bestilles som ekstrautstyr.
Standard felgutrustning er 18-tommere, mens 19-tommere står på listen over ekstrautstyr. Bremsene står i stil med bilens ytelser med ventilerte skiver og sortlakkerte calipere.
S3 sedan har en diskret hekkspoiler på koffertlokket mens denne på Sportback er plassert øverst på bakluka. Begge modeller har fire enderør, og via Audi Select-systemet kan man styre graden av godlåt.
Infotainment-systemet består av en 10,1-tommers skjerm mens en 10,25-tommer (12,3 tommer som ekstrautstyr) erstatter de konvensjonelle instrumentene. Detaljer i aluminium eller karbonfiber kan bestilles for å foredle interiøret.
Nye S3 lanseres i begrenset opplag med to spesielle lakkfarger – Python Yellow og Tango Red.
Direkte konkurrenter til nye S3 er BMW 235i Gran Coupé og Mercedes-AMG A35 / CLA35.
Siden vil det også komme en enda mer potent RS3, men mest interessant for norske kunder er nok at nye A3 snart lanseres som ladbar hybrid. Med brukbar rekkevidde vil A3 TFSIe trolig finne en del kunder i Norge, slik forgjengeren A3 e-tron har gjort de siste seks årene.