-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
TT for baneracing
Audi benyttet den avsluttende DTM-runden i Shanghai til å vise et potent racingkonsept basert på TT.
Bilen er trimmet og rigget for det internasjonale GT4-reglementet, noe som innebærer at den kan konkurrere i en rekke internasjonale og nasjonale mesterskap og cuper.
Med den produksjonsbaserte TT GT4 ønsker Audi å tilby sine kunder en ferdig rigget løpsbil til ”overkommelig” pris. Overkommelig i dette tilfellet betyr ca 120.000 euro, så det blir nok et for dyrt leketøy for de fleste.
Bilen er utstyrt med veltebur, en racing-godkjent drivstofftank og flere detaljer som gjør den egnet for motorsport.
Motoren er en TFSI med ca 340 hk og karosseriet stammer fra en TT-RS. Panser, koffertlokk og dører er laget i kunststoff (CFRP) for å holde vekten på et minimum, og vinduene er utført i plast.
TT GT4 leveres med S tronic girkasse med differensialbrems, et modifisert chassis med justerbare dempere og aluminiumsfelger i dimensjon 9.5 x 18 tommer.
Modellen blir leveringsklar før 2012-sesongen starter, og Audi forventer å finne kunder i både Europa og Asia.