-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi utfordrer Tesla
Audi bekrefter at de skal lage en direkte konkurrent til Teslas kommende SUV. Her er de første skissene av konseptet som skal vises i Frankfurt neste måned.
For et par måneder siden viste vi en vag skisse av en kommende modell fra Audi. Nå letter den tyske produsenten litt mer på sløret og avslører sine samarbeidspartnere samtidig som de publiserer nye og bedre skisser.
Det er koreanske LG Chem og Samsung SDI som skal investere i ny batteriteknologi i Europa.
Bedre enn Tesla
Denne teknologien skal Audi utnytte for å utvikle en helelektrisk SUV, trolig med betegnelse Q6 e-tron, som får en rekkevidde på over 500 kilometer – mer enn Teslas lovede 430 kilometer for Model X som lanseres til høsten.
– Sammen med våre syd-koreanske utviklingspartnere tar vi det siste innen batteriteknologi til EU og europeisk industri, sier Dr. Bernd Martens, styremedlem i Audi AG.
Kompromissløst
– Battericellene har ekstremt høy ytelse, og vil sette oss i stand til å bygge elbiler som er attraktive for våre kunder, sier Martens videre.
– Vår første batteridrevne SUV vil kombinere utslippsfri kjøring med ekte kjøreglede, sier professor doktor Ullrich Hackenberg, styremedlem med ansvar for utvikling i Audi AG.
–Vi skal integrere de innovative cellene fra våre partnere i bilene på en måte som gir en attraktiv kombinasjon av rekkevidde og kjøreglede, konkluderer Hackenberg.
Audi lover at produksjonsutgaven av e-tron quattro-konseptet er på plass i 2018.