-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny TT på bånd
Denne uken gikk startskuddet for produksjonen av nye Audi TT. Dermed er det glede både i Ingolstadt og Györ.
VIP intro
Det var Ungarns minister for økonomi og transport, Janos Koka som sammen med Dr. Jochem Heizmann, styremedlem for produksjon i Audi AG ga startsignalet for den nye modellen ved Audi-anlegget i Györ. Bilen kommer på markedet i september.
- Audi Hungaria har inntatt en topp posisjonen i markedet for premium sportsbiler med produksjonen av Audi TT. Beslutningen om å sette sammen også neste generasjon ved anlegget, er en bekreftelse på det produktive samarbeidet mellom Tyskland og Ungarn som produksjonssteder, forklarte Dr. Heizmann under seremonien.
Til sammen har Audi investert 230 millioner euro i produksjonen av ny TT. Av dette beløpet har rundt 20 millioner blitt investert i samlebåndet i Györ. Komponentene til Audi TT går gjennom body shop og paint shop i Ingolstadt før de sendes til samlebåndet ved det 35.000 m2 store anlegget i Ungarn.
24-7
Fra neste år vil rundt 800 arbeidere jobbe tre skift for å sette sammen bilene. Nye TT vil ha høyere produksjon enn forgjengeren, og innen året er omme regner Audi med å ha bygget 20.000 biler. TT Roadster blir tilgjengelig fra tidlig 2007 og skal bygges på samme måte som coupéen.
Audi Hungaria Motor Kft er et heleid Audi-selskap situert i Györ. I tillegg til å sette sammen TT har selskapet vært hovedleverandør av motorer til Audi og VW-gruppen i 12 år. Selskapet er i følge Audi Ungarns største eksportør og et av de mest profitable selskaper i landet.
Siden høsten 1994 er det produsert mer enn 11 millioner motorer og fra TT-produksjonen startet i 1998 har det rullet til sammen 270.000 biler av samlebåndet.