-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi i hel ved
Tenk hvis Audi også kunne bygge chassis i tre, og ikke i aluminium. Slik de når gjør med syklene sine.
Audi har slått seg sammen med amerikansk-baserte Renovo for å få frem en spennende serie sykler for denne sesongen. Og siden det er Renovo, er syklene bygget i hel ved.Audi sier at det er for å vise hvor opptatt de er av fremovertenking og bærekraft. Renovo er mye mer pragmatiske, de sier at tre er meget lettere enn aluminium, det kan være stivt som kullfiberarmert plast – om ønskelig – men det kan også velges slik at det er helt tilpasset den oppgaven som skal gjøres.De første Marcos-bilene (som ble kjørt av blant andre Jackie Stewart) var bygget av finer. En glimrende metode som først ble utviklet, i sin hi-tech form, på britiske Mosquito-fly under den 2. verdenskrig.Med moderne overflatebehandling, slik Renovo bruker, vil en slik tre-konstruksjon vare lenger enn han som først begynte å sykle på den.Renovo har en rekke forskjellige modeller, noen brukes i for eksempel proffe Triathlon-sammenhenger. Noen kan også skreddersys til deg (og din vekt) med hensyn til stivhet, og med materialer for de forskjellige komponentene, valgt ut fra hvilke egenskaper veden har.Men Audis modeller blir spesielle, og skal alle ha elementer av Audi-design. Serien skal hete duo (i motsetning til quattro?) og bestå av tre modeller, duoCity, duoSport og duoRoad. Sport har et konvensjonelt kjede/gir-system, mens de to andre har en plassbesparende remdrift med gir i navnet. Når de to partnerne forteller om håndbygging, om spesielle overflatebehandlinger og om noe seriøse komponenter fra de øverste hyllene, kan det oversettes med ”ikke akkurat rørende billig”. I USA ser det ut som om prisene vil bli fra 6.500 til 7.500 dollar. Dessverre ser det da også ut som om dette er en deal Audi of America har tenkt å holde for seg selv.