-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi utvider i bunnen
Audi har i dag offentliggjort at de skal utvide SUV-serien. De har stor forventninger til den nye modellen.
Q1 skal den nye babyen hete, og den skal produseres i Audis hjemby, Ingolstadt. Der starter produksjonen etter planen i 2016.
- Den nye modellen er en viktig del av vår SUV-strategi, og den får laveste modellbetegnelse i vår Q-serie, sier styreformann i Audi AG, Rupert Stadler.
Audi fortsetter sin aggressive modellstrategi med Q1 – innen 2020 skal porteføljen utvides fra dagens 49 til over 60 modeller. Det skal medføre et salg på over to millioner biler i året.
Beslutningen om å produsere Q1 i Ingolstadt utnytter kapasiteten ved Audis anlegg over lang tid. Viktige modellserier som A3/A3 Sportback samt A4/A5-familiene produseres her.
De fabrikkansatte er fornøyd med at den nye modellen skal bygges i Ingolstadt, og tolker det som et tegn på at Audis globalisering ikke går på bekostning av anleggene i Tyskland.
I dag består Q-familien av Q3, Q5 og Q7, samt RS Q3 og SQ5. Q5 er global markedsleder i det spesifikke segmentet Audi har blinket seg ut, den er produsert i nesten 200.000 eksemplarer i løpet av årets 10 første måneder, og står for godt over halvparten av Q-salget.
Hos Audi vil SUV-salget utgjøre rundt 28 prosent av den totale produksjonen i år, men de forventer at andelen vil stige til over 35 prosent i 2020. Da er det godt å ha et nytt produkt å lene seg på, og det er fortsatt ledig plass til noen Q-er med partall, som Q4 for eksempel.