-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audis forsmak på Q8
Audi har i dag sluppet de første skisser på et konsept som skal debutere i Detroit.
Dermed følger Audi trenden som ble startet av BMW med X6, og som siden er fulgt av Mercedes:
Man tar en stor SUV og gjør den mindre praktisk ved å legge på en coupé-aktig takbue som redusere takhøyden i baksetet og stjeler plass i bagasjerommet.
Som sine konkurrenter starter Audi også i den mest luksuriøse enden av skalaen, med toppmodellen Q8 som garantert har mye til felles med den mer folkelige Q7.
Audi omtaler konseptbilen som «nær produksjonsklar», så vi kan regne med at mye av det vi får se i Detroit blir tatt med til samlebåndet.
– Med Q8 Concept har vi skapt en ny spydspiss i vår Q-serie. Designen utstråler sportslighet og prestisje, sier Audis designtopp, Marc Lichte.
– Hva som er vel så viktig er at vi har klart å skape et interiør med fire meget komfortable seter, på tross av en lav takbue, sier Lichte.
Audis Singleframe-grill er bredere og mer markant enn på noen eksisterende Audi-modell. Lichte forteller at mange designelementer er inspirert av Ur-quattro fra 80-tallet.
Det inkluderer blant annet flate, men ekstremt brede C-stolper, markante skuldre og hjulbuer.
Det er også likhetstrekk med e-tron quattro concept - elbilen som ble vist i Frankfurt høsten 2015 og som skal debutere i 2018.
Vi ser frem til å møte konseptet når Detroit-utstillingen åpner i januar.