-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
TT på diesel
Det er ingen bombe at Audi nå lanserer dieselmotorer som alternativ i TT. Det betyr heller ikke at du gir avkall på sportslige ytelser.
Det er en nyutviklet 2,0 TDI som nå tilbys til Audi TT, både coupé og roadster. Motoren yter 170 hk og har et maks dreiemoment på 350 Newtonmeter. Bilen leveres i kombinasjon med quattro firehjulsdrift.
TT 2,0 TDI quattro klarer null til 100 km/t på respektable 7,5 sekunder, og de som er opptatt av forbruk kan glede seg over 0,53 liter på mila for coupéen og 0,55 på roadsteren som har litt mer luftmotstand.
Nå er ikke Audi noen grønnskollinger når det gjelder diesel i sportsbiler. De har jo allerede vunnet Le Mans to ganger med sin R10, og i Detroit viste de i forrige måned en R8 konseptbil med V12 TDI-motor.
Audi TT 2,0 TDI quattro kommer til Norge i august og kan med gunstige avgifter blir rimeligste modell i TT-familien.