-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Litt oppgradert TT RS
Det er uvanlig tidlig å foreta livsforlengende inngrep på en toåring, men Audi foretar nå kosmetiske og tekniske oppdateringer på sine TT RS-modeller.
Den ble først vist på bilutstillingen i Beijing våren 2016, men dagens Audi TT RS var ikke tilgjengelig for salg før tidlig 2017.
Når normal livssyklus for en sportsbil som dette kan være opp mot ti år, så er det tidlig å foreta en facelift allerede etter to.
Men det er altså det Audi nå gjør, om ikke direkte dyptgripende.
Motoren er, som den har vært de siste årene, en femsylindret 2,5-liter med 400 hester og et herlig motorbrøl som får hjerter til å banke – nå tilpasset stadig strengere utslippsregler.
Maks dreiemoment er 480 Newtonmeter i hele området mellom 1950 og 5850 omdreininger.
Med S tronic dobbelclutch girkasse og quattro som effektivt får kreftene ned i asfalten gjør nye TT RS null til hundre på 3,7 sekunder mens toppfarten er elektronisk sperret ved 250 km/t. Spør du pent kan du få løftet denne til 280 km/t.
Via Audi Drive Select kan føreren påvirke firehjulsdrift-systemet og andre komponenter som styring, girkasse, motor og eksoslåt etter eget forgodtbefinnende. De fire modi man kan velge blant er Comfort, Auto, Dynamic og Individual.
LED hovedlys er standard på nye TT RS, og mot pristillegg kan man få LED matrix som automatisk tilpasser seg omgivelsene, samt OLED baklykter som varter opp med spesielle effekter.
Nye Audi TT RS er bestillingsklar. Vi har foreløpig ikke fått oppgitt norske priser, men i Tyskland må man bla opp 67.700 euro for en TT RS Coupé, og 70.500 av samme valuta for en TT RS Roadster.