-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sniktitting på R8
Lenge før den første kunden får sin, har Harald A. Møller hentet hjem en Audi R8 til sniktitte-turne i Norge.
Selv om det ikke vil komme flere enn 10 Audi R8 til Norge i år kan man allikevel utnytte et slikt produkt maksimalt. Til å øke image, til å begeistre medarbeidere, til å få kontakt med både nye og eksisterende kunder.
Harald A. Møller har hatt en R8 på lån noen dager nå. Den har vært brukt til intern visning, den skal til Ensjø i kveld for å vises for en meget eksklusiv gruppe interessenter, og nå i formiddag har man latt pressefolk få sikle litt over tanken på at importøren kanskje skal ha hjem en som en pressebil, og så går den til Bergen der de også skal ha en visning for publikum.
Sannsynligvis vet man allerede, omtrent i hvert fall, hvem som kommer til å kjøpe de bilene som kommer til Norge. Men det sier seg selv at en slik visning også er med på å bygge opp merkets verdi i markedet. Selv en som kjører en A4 på firmabilavtale vil føle et slektskap med denne bilen.
At Audi også eier og driver Lamborghini blir meget fjernere, først når superbilen får samme navn som matpakkebilen man kjører til daglig øker metaverdien på merkevaren. Og Audi flytter seg enda litt lenger opp og litt mer til høyre på sosiograf-kartet.
Et lite PS forresten. Bilen kan bestilles med sidepanelet bak dørene i samme farget som resten av karosseriet, i stedet for det karbonfiber-utseendet som er standard. Da ser den enda merkeligere ut. Men det spiller ingen rolle. Dette er ikke en bil som skal stå stille. Og i fart ser den aldeles praktfull ut – uansett sidepanel.