-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
S3 fanget på ringen
Nye Audi A3 er rett rundt hjørnet, nå viser våre spionbilder at toppversjonen S3 allerede får kjørt seg hardt på Nürburgring.
Kampen om kundene som ønsker seg litt ekstra krefter i den kompakte premiumklassen har blitt tøffere.
Mercedes kommer med en A25 AMG og BMW har allerede vist sin M135i.
Sjekk de nye små AMG-versjonene fra Mercedes
Bildene fra Carparazzi viser den kommende Audi S3 bli pisket rundt Nürburgring. Til tross for at den ligner ganske myepå den mer ordinære A3, avsløres den av fire eksosrør bak.
I likhet med resten av Audis S-familie får S3 mer aggressiv styling, med større luftinntak, egen sportsgrill, blanke speilhus og trimdetaljer som viser at man mener alvor.
Tøffere og større hjul følger også naturlig med i denne pakka.
Toliter
Alt tyder på at S3 får en oppgradert toliters turbomotor med oppunder 300 hestekrefter og 350 Newtonmeter dreiemoment.
Som standard blir den satt opp med sekstrinns manuell girkasse, men mange vil nok velge den 7-trinns dobbelclutchkassa, og kreftene distribueres til alle fire hjulene via Audis Quattro-system.
Audi klarte å slanke standardutgaven av nye A3 med 80 kilo sammenlignet med forrige generasjon, og trolig er de i ferd med å gjøre noe tilsvarende med kommende S3. Utstrakt bruk av aluminium og andre lettvektsmaterialer bidrar til dette.
Lavere vekt vil også bidra til lavere forbruk, noe som har blitt viktig også for denne type biler.
Sportslig luksus
Innvendig får også S3 en type oppgraderinger som vi kjenner fra resten av S-familien.
Det betyr sportsstoler, lister og andre detaljer i karbonfiber og aluminium.
SJEKK VÅRT FØRSTEINNTRYKK AV S6 og S7
Stor syvtommers skjerm som felles ut fra dashbordet og oppgradert multimedia med navigasjon og tilgang til internett som vi har sett i en rekke andre av Audis modeller.
Selv om dette er en bil som skal kjøres, har den en rekke systemer for å bistå føreren. Det inkluderer radarstyrt fartsholder, skiltgjenkjenning, 360-graders kamera.
BilNorge.no skal kjøre A3 for første gang i begynnelsen av juni, og lover å gjøre vårt for å legge labbene våre på S3 så snart den tar steget ut av de maskertes rekker.