-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Femmer-muskler i TT
5-sylindrede motorer var lenge en spesialitet hos Audi. Nå kan de få sin renessanse.
Ingolstadt er i ferd med å utvikle sin hittil heftigste utgave av TT, trolig med tilleggsbetegnelsen RS. Den skal utfordre Porsche Cayman og BMW Z4 M når den entrer markedet i 2008 med en prislapp på drøyt millionen.
Audi planlegger å utstyre bilen med en 5-sylindret motor – den første på 10 år. De snakker om at den skal levere ca 350 hester gjennom twin-turbo-teknikk.
Quattro blir standard, i kombinasjon med 6-trinns manuell gearkasse. Men DSG-venner vil også kunne få sitt favorittsystem installert.
Blir den som antatt utstyrt med RS-logoer, vil den også få heftige styling i form av spesielle felger, aerodynamiske hjelpemidler og bremser som står i stil med ytelsene.
Parallelt med lanseringen av TT RS forventes det at 3,2-liters V6-motoren erstattes med 3,6-literen på 280 hk som nå lanseres i Passat R36.