-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
ABT spriter opp TT
Selvsagt har tuningspesialistene hos ABT tatt for seg nye Audi TT. Resultatet er fire nye varianter med ekstra krutt og stilige detaljer.
Som kjent kommer nye TT i to basisversjoner. Den minste er utstyrt med en 2-liters TFSI-motor på 200 hk kombinert med drift på forhjulene. Blar du opp et par hundre tusen ekstra får du 3,2-liters sekser og quattro.
Men ABT mener bilen er så bra bygget at den kan utstyres med vesentlig mer pulver enn de opprinnelige 200, henholdsvis 250 hestekrefter. Aller råest er sportsbilen ABT TT-R som yter hele 355 hk og klarer null til hundre på 5,1 sekund (normalen er 5,9).
Ved å montere kompressor og endre motorstyringen får de den samme motoren til å yte 310 hk. 200-hesters TFSI-motoren kan de få til å yte 270 eller 240 hester avhengig av hvilke inngrep de gjør i motorstyringen.
I tillegg til å hente frem ekstra krefter tilbyr ABT også body kit som endrer bilens utseende. Resultatet er en sintere front og en mer fullkommen bakstuss med en spoiler som hele tiden er i funksjon. (En standard TT har en bakvinge som aktiveres automatisk i fart eller manuelt ved hjelp av en knapp på dashbordet.)
Fire blanke enderør passer perfekt inn i det sorte skjørtet og diffuseren nederst bak. Og som en prikk over ien anbefaler ABT sine spesialdesignede 19-tommere og SP1-dekk i dimensjon 255/35 ZR19.
De kan også tilby en hjulopphengning som er tilpasset økte ytelser.