-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mitsubishi viser ny elbil
Mitsubishi konsentrerer seg om andre markeder enn det europeiske for tiden. I Kina viser de en ny modell som hadde passet fint i det norske markedet.
Det er ikke bare i Los Angeles det foregår bilutstilling for tiden. I helgen åpner Auto Guangzhou i Kina, og der er Mitsubishi og deres kinesiske partner GAC på plass med en spennende nykommer.
Airtrek heter modellen, og det er en betegnelse Mitsubishi har brukt tidligere – i alle fall på hjemmebane.
Selv om bilen har design etter Mitsubishis oppskrift mistenker jeg at den ikke er så ny som de gir uttrykk for, men snarere en kloning av GAC Avion V (ta en titt på den i Wikipedia). I så fall ligger det muligheter for virkelig kjapp lading her.
Mitsubishi forteller om et interiør som er åpent og rommelig, med et horisontalt utformet instrumentpanel og en raus infotainment-skjerm. For å gi en god kvalitetsfølelse er områdene man berører kledd med myke materialer og synlige sømmer.
Det er sparsomt med tekniske data, men vi får vite at bilen har en batteripakke på 70 kWt som skal gir en rekkevidde på inntil 520 kilometer (basert på den kinesiske CLTC-syklusen som ikke er helt ulik vår utdaterte NEDC).
Foreløpig er Airtrek forbeholdt det kinesiske markedet.