-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fiats kinesiske crosser
Ottimo er en mellomklassebil fra Fiat produsert i Kina for kinesere. I Shanghai viste de en spennende crossover-versjon av den.
Ottimo Cross er navnet Fiat har satt på sin kinesiske crossover-modell som debuterte på Shanghai-utstillingen. Den ser såpass ryddig ut, har mange elementer fra produksjonsmodellen, og er så logisk, at det er veldig sannsynlig at dette vil bli en katalog-modell om kort tid.
Dette er ikke noen helt ny modell som Citroëns Aircross, men mye av oppskriften er den samme. Den har heller ikke Aircrossen vanvittig flotte konsept-interiør. Her er det Ottimo-standard interiør, det eneste avviket er røde sømmer.
Off-road look
En opphengning som løfter hele bilen noen centimeter, kraftige hjul der svarte hjulbuer forsterker det massive inntrykket, skikkelige støtfangere og antydninger av skliplater, og et takstativ som ser brukbart ut.
En oppskrift som har vist seg svært populær i Kina, noen modeller som allerede har gått gjennom cross-kverna, selger bedre enn de Obos-modellene de opprinnelig var basert på.
Det er en del gode detaljer her, som forhåpentlig vil henge ved helt til samlebåndet begynner å gå. Nye, kule baklys, kombinert støtfanger/skliplate båe foran og bak, eksosrør som ser ut som de mener alvor og som er speilet i noen skikkelige luftinntak ute i hjørnene foran.
LED-elementene på hver side under takgrinden foran er litt frekke – og kanskje ikke lovlige? – dessuten er grillen ny og kan kanskje varsle en ny æra for Fiat-fronter?
Det er ikke noe oppsiktsvekkende med drivlinjene, 120- eller 150-hesters 1,4-liters bensin og med en femtrinns manuell eller en DCT. Det hele bygget på toppen av en C-Evo plattform, den samme du finner under Giulietta.