-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Avensis?
Toyota har i dag sluppet de første bilder av det de omtaler som en ny Avensis. Men hvor ny er den egentlig?
«På den kommende Salon International de l’Auto i Genève vil Toyota presentere sin nye Avensis, deres utfordrer i D-segmentet», heter det i en pressemelding fra Toyota Europa.
De forteller videre at bilen er designet ved Toyotas Design Studio ED2 i Frankrike, utviklet i selskapets R&D Centre i Belgia og skal bygges på Toyota-fabrikken i Storbritannia…
Akkurat som den eksisterende modellen.
Toyota lover innovasjoner på komfort- og sikkerhetsfronten, og en ny motorserie som kombinerer gode ytelser og drivstofføkonomi.
Mer får vi neppe vite før bilen vises i Genève den 3. mars.
Men er dette en helt ny bil eller bare en facelift? Uten tilgang på tekniske data er det vanskelig å fastslå.
Fronten er utvilsomt redesignet i tråd med det vi har sett på nyere Toyota-modeller den siste tiden. Men ellers ser den svært lik ut på dagens modell, generasjon tre, som ble lansert så langt tilbake som i 2008, og fikk et ansiktsløft i 2011. Døm selv ved å studere bildene.
Med helt ny Passat og Mondeo spørs det om en facelift er tilstrekkelig for å løfte salget. Avensis-salget ble nesten halvert fra 2013 til 2014 og er redusert med to tredeler siden 2011. Segmentet er i perioden 2011-2014 redusert med 34 prosent, så Toyota har tapt andeler.
Vi får vente med å felle dommen til vi får mer informasjon når bilen avdukes om to ukers tid.