-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bingo - for ny B-Klasse
Han skjøt blinkskudd Carparazzi-fotografen som sikret seg bilder av Mercedes nye B-Klasse. Bilen skal nemlig ikke debutere før om to år.
Mercedes B-Klasse har en trofast menighet som setter pris på bilens spesielle utseende, og ikke minst dens egenskaper. Det doble sandwich-gulvet gir stor fleksibilitet med hensyn til alternative drivlinjer.
LES: Mercedes med brenselcelle til Norge
Men et problem for Mercedes er at kundegruppen for B-Klasse ikke akkurat er den yngste. Snarere er det gruppen 60+ med dårlige rygger og stive bein som setter størst pris på ”sette-seg-rett-inn-i-biler” som denne.
Nå antyder våre spionbilder at Mercedes har tenkt å endre på dette. Bilen på bildene ser da langt mer tradisjonell ut, mer i klassen nye Astra eller Golf, lavere og mer tradisjonell 5-dørs kombikupe enn dagens B-Klasse. Noe for den yngre garde?
Men det kan også være at det er nettopp det Mercedes vil har oss til å tro, og at de har tilpasset kamuflasjen deretter.
For alt tyder på at Mercedes vil beholde sandwich-gulvet som er mer aktuelt enn noensinne siden det kan romme ulike drivlinjer, som brenselceller, batterier eller hybridløsninger.
Men selv i 2011 blir forbrenningsmotorene de viktigste, så alternative løsninger for bensin og diesel vil tilbys i bredt utvalg.
MILJØ: BlueZero er ren fremtid fra Mercedes