-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Subaru slår kontra
Det er ikke mer enn et par år siden Subaru med brask og bram presenterte sitt nye ansikt. Nå skal det bort igjen.
Subaru hevdet den gang at det var deres røtter fra flyindustrien som inspirerte dem til å lage en helt ny front som vi etter hvert har møtt på flere av deres modeller. Men da vi fikk de første bilder av neste generasjon Impreza, var fronten en annen. Og nå skal den fjernes også fra Tribeca.
I New York står nemlig en 2008-modell av Tribeca med nytt utseende og ny motor. I USA må du minst ha en sekser for å lykkes i SUV-segmentet, og Subarus nyeste er en 3,6-liters boxer som byr på 258 hk og et maks dreiemoment på 334 Nm.
Motoren erstatter dagens 3-liter på 250 hk, og på tross av økte ytelser byr den på tilsvarende utslipp og noe lavere forbruk. Gearkassa er en oppdatert utgave av femtrinns Sportshift automatkassa, og den skal gi raskere skift og reaksjonstid og lavere vekt.
Eksteriøret byr på en bredere og høyere grill, ny frontfanger, panser, hovedlykter, bakre sideruter samt utvendige speil og baklykter.
Og dermed er det nok farvel til gamle flytradisjoner og hallo til mer lettsolgte linjer. Noen vil nok også kalle dem kjedeligere.