-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fortsatt felles Rolls/Bentley-salg
BMW har fått de første tillatelsene til å bygge den nye Rolls-fabrikken ved Goodwood – nå venter de hvilken dag som helst at resten av tillatelsene skal komme, slik at byggingen kan starte. Imens jobber de med distribusjonsspørsmålet.
BMW har allerede åpnet en foreløpig Rolls-Royce administrasjon i Chichester, og de er for tiden i samtaler med VW-eide Crewe, der Rolls og Bentley bygges i dag. Etter det ser det ut til at fremdeles vil en del av dagens Rolls/Bentley-forhandlere fortsette den kombinasjonen, selv når de to merkene blir eid av hver sin prinsipal.
Ellers later det til at også Rolls-Royce er i rute med sine flunkende nye modeller. Flere prototyper er nå ute på landeveien, og det er vel sannsynlig at vi ikke engang har nådd julegrøten før de første bildene fra vintertestene i Arjeplog blir distribuert verden over. Underleverandører bekrefter at man nå er inne i de siste forhandlingsfasene.
Men det vi venter først er arkitekt-tegningene av den nye 350-arbeider sterke Goodwood-fabrikken. Den skal visstnok bli ganske unik, der kommende eiere kan følge sin bils produksjonsgang gjennom store glassruter. Tegningene vil bli sendt ut av BMW så snart de siste signaler til å sette i gang gravingen er kommet.