Suksess på Lillestrøm

72.000 mennesker fant veien til bil07, og gjorde dermed årets utstilling til en suksess både for utstillere og publikum.

Se web-TV fra utstillingen her!

Publisert Sist oppdatert

Med nesten 30 norgeslanseringer og påkostede stands, møtte norsk bilbransje et kjøpehungrig publikum i Lillestrøm de fem dagene utstilingen var åpen.

På det mest intense var folketettheten i gangen mellom hallene helt på høyde med det man opplevde i gågata på Lillehammer i 1994. Entusiasmen hos publikum over konseptbiler, supersportsbiler og akkurat de bilene de ønsket seg var godt synlig.

Totalt var 71.854 mennesker innenfor dørene fra onsdag til søndag – det må sies å være bra tatt i betraktning flott høstvær ute og en cupfinalehelg som nok gjorde at mange fra Romerike hadde fokus også på andre ting enn biler.

- Vi har fått mange hyggelige tilbakemeldinger fra utstillerne, sier messegeneral Trond Andersen hos Norges Varemesse.

Salig blanding

Hverdagsbiler og supersportsbiler har vært i en salig blanding på en utstilling som likevel har hatt miljø og fremtid i fokus.

Høydepunktene gjennom uka har vært mange.

Folk har strømmet til for å se alle norgespremierene.

Vi har sett Petter Stordalen stå frem som en biloholiker på avvenning med nullutslipp som nytt mål.

Einar Hareide har delt ut førstepremie i bladet Bils designkonkurranse.

For øyne og ører

Bugatti Veyron har flere ganger om dagen dratt hundrevis av skue- og hørelystne når bilen har blitt startet opp.

En av Fords sjefsdesignere har vist oss hva hans avdeling er i ferd med å gjennomføre av endringer for merket.

Unge talenter har vist frem sine talenter – og gitt oss håp om teknologiutvikling også inn i fremtiden.

BilNorge kommer tilbake med flere reaksjoner fra deltakerne på årets bilhappening.
Se BilNorge.nos web-TV fra utstillingen her!

Les alle bil07-omtaler på BilNorge.no her!

Powered by Labrador CMS