-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BIL øker forspranget
Nå er Ukepressens opplagstall for 2004 offentliggjort. De bekrefter at bladet BIL øker forspranget og trygger lederposisjonen ytterligere.


Bil i farta!
Bil i farta!
Hos de etablerte bladene er det ikke mange som kan vise fremgang, blant de ti som troner øverst på listen er det faktisk bare to titler som har et pluss foran salgstallene.
Det gjør det enda hyggeligere å slå fast at BIL har økt sitt kontrollerte opplag fra 55.351 til 56.383 pr. utgave –det vil si med nesten 2 prosent. Fra tidligere finnes det lesertall som også bekrefter BILs tetposisjon blant bilbladene, og både utgiver og redaksjon er selvfølgelig meget fornøyd med denne fremgangen.
Utviklingen har skjedd i et marked med masse støy, men der vi har sett blader nedlagt og nye blader kjempe seg inn i trange nisjer har Norges eldste bilblad fortsatt sin støe kurs fremover. Den nærmeste kollegaen på denne listen, Autofil som utgis av Se og Hørforlaget, er ført opp med et opplag på 46.811 – det er en tilbakegang på 6.803 eksemplarer pr. utgave, eller 12,7%. Auto Motor og Sport, utgitt av Hjemmet Mortensen (som kjøpte abonnentlisten fra nedlagte Drive) er med på oversikten for første gang, med et opplag på 17.547 eksemplarer pr. utgave. Vi Menn Bil, også Hjemmet Mortensen, kunne på den forrige listen vise til en fremgang fra 4.993 til 5.918 eksemplarer. Men på årets liste er de overhodet ikke med.
Det er derimot ikke noe som tyder på at BIL kommer til å endre den linjen som har holdt bladet på topp i sitt segment. Og som har vært med på å gjøre BilForlaget til den mest effektive formidleren av informasjon om alle elementer ved bil og bilbransje.