-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Back to the Future
Alle de tre BttF-filmene bruker en deLorean som tidsmaskinen. En av verdens mest håpløse biler fikk en form for evig liv her i hvert fall, om kanskje ikke akkurat slik som mannen bak bilene hadde tenkt seg da han ville bygge karosseriet i rustfritt stål.
Totalt ble det brukt tre kjørbare biler, og tre ble kuttet opp for bruk i studio. Det er sannsynlig at de samme bilene ble brukt i alle tre filmene (komplett med hjulkapsler fra en Dodge Polaris fra midten av 60-årene som en ivrig trivia-vokter har påpekt). Men til den siste filmen ble det kjøpt inn et nesten-vrak i tillegg, den bilen ble komplett slaktet i togkollisjons-scenen. Det ble bygget færre enn 9.000 slike biler – Back to the Future-innhogget tok ikke engang livet av en promille av dem, så her er det ikke noe å sutre over.