-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
The Man with the Golden Gun
James Bonds biler er viden kjent, men for meg er det ikke BMWer eller Astoner – ikke engang undervannsLotuser – som står for de bilistiske høydepunktene fra disse filmene. Det er over-brua-hoppet i den gyldne pistol.
James overtar på sin kvikke måte en Hornet og starter forfølgelsen av en Matador. Horneten hadde modifisert fjæring, brukte bare en sekser for å gjøre den lettere foran, fikk lagt rattet til midten av bilen, og hadde et spesielt drivstoffsystem som sørget for at motoren gikk også når bilen sto på hodet.
Nå viser det seg jo dessverre at matadoren var enda mer modifisert. Mens Bonds korketrekker-hopp er fullstendig virkelig og helt fantastisk slipper jo Matadoren unna fordi det viser seg at den kan folde ut vinger og fly videre. Ikke særlig tilfredsstillende for oss som er tilhengere av de forholdsvis sannferdige stuntene.