-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault klargjør SUV
Mens Peugeot og Citroën går til Mitsubishi for å få laget sin første SUV, går Renault en annen vei. Men løsningen er ikke ulik den konkurrentene velger.
I Paris sist høst presenterte Renault sin Koleos Concept (det lille bildet) for å vise at også de har en SUV under utvikling. Men siden det er svært kostnadskrevende å utvikle og produsere en slik bil i Frankrike, har Renault alliert seg med Renault Samsung Motors Design Center i Korea. Samtidig har de selvsagt god nytte av samarbeidet med Nissan.
For første gang har fotografer observert en innpakket Renault SUV på en av sine første testturer i Frankrike. I følge Renault skal dette bli en solid og sportslig 4WD med rommelighet og komfort som en crossover. En rekke praktiske egenskaper for hverdag og fritid skal inkluderes i bilen.
For å besørge best mulig egenskaper på og utenfor veien skal Koleos bygges på en ny 4WD plattform og drives av 2,0-liters dCi-motorer – begge deler utviklet av Renault-Nissan-alliansen.
Det store glasstaket toppes av takrails i aluminium, mens de store hjulbuene kan huse 19-tommere. En bakkeklaring på 200 mm er det samme som nye X-Trail får og er blant de beste i denne klassen.
Koleos vil ta i bruk moderne hjelpemidler for å oppnå best mulig ytelser både på og utenfor vei. Planlagt lansering er i 2008, så fortsatt er bilen tidlig i testfasen.