-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Volkswagen viser småbil - kommer i 2027
Konspetbilen ID. EVERY1 gir en forsmak på Volkswagens kommende elektriske småbil som produsenten viser til skal kunne koste fra under 20.000 euro.
Volkswagen jobber iherdig med å utvikle nye elbilmodeller som må være konkurransedyktige om selskapet skal lykkes i konkurransen med kinesiske bilprodusenter.
Vanskelig kravspec
En del av planen er å rulle ut små elbiler som er tilgengelig for alle.
Det betyr mer enn kun lav pris: Produktet må være bra og tilby teknologi som
"tiktok-generasjonen" finner attraktiv.
Om ikke dette er nok, forventer aksjonærene at Volkswagen tjener penger på
bilene.
Volkswagen sier selv at de har ambisjoner om å bli den teknologiske ledende volumprodusenten med de sikreste og mest innovative bilene.

Fire nye modeller
Innen 2027 lanserer Volkswagen fire nye elbilmodeller basert på den nye MEB-plattformen med forhjulsdrift.
Den produksjonsklare utgaven av ID. EVERY1 skal etter planen komme på veien i 2027, og blir den minste modellen på den nye plattformen.
– ID. EVERY1 representerer den siste puslespillbrikken vår på veien mot det bredeste modellutvalget i volumsegmentet. Vårt mål er å være den teknologisk ledende volumprodusenten innen 2030. Og et merke for alle – akkurat som du forventer fra Volkswagen, sier Volkswagen-sjef Thomas Schäfer.
Den nye modellen skal bygges med et tydelig utgangspunkt i kundens behov, forteller Volkswagen.

– ID. EVERY1 viser at vi setter kundene våre, og deres ønsker, interesser og preferanser i sentrum for kjøretøyutviklingen, sier Kai Grünitz, ansvarlig for utvikling i Volkswagen.
Produksjonsversjonen av ID. EVERY1 skal bli den første modellen i konsernet som bruker en ny og kraftig programvareplattform.
Volkswagen har også tidligere sendt ut bilder av konseptbilen ID. 2all og den enda mer sportslige ID. GTI Concept, alle under "Urban Car-familien".
Plass til fire personer
Konspetbilen ID. EVERY1 når en topphastighet på 130 km/t og drives av en
nyutviklet elektrisk motor med 70 kW (95 hk).
Rekkevidden som oppgis for
konseptbilen er minst 250 kilometer.
Med en lengde på 3 880 mm, er ID. EVERY1 plassert mellom Up! (3 600 mm), kommende
ID. 2all (4 050 mm) og dagens Polo (4 074 mm).
Innvendig tilbyr den plass til fire personer og et bagasjerom på 305 liter.