-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Volkswagen setter inn støtet
Volkswagen strever med å holde seg relevant for kinesiske bilkunder. Under bilutstillingen i Shanghai viser produsenten frem tre nye konseptbiler.
Det kinesiske bilmarkedet er verdens største og derfor har Volkswagen selvsagt en egen strategi som kun gjelder for Kina, «In China, for China».
Med på laget er kinesiske bilprodusenter og sammen viser de nå tre modeller som skal peke retning på design og teknologi for neste generasjon elektriske biler for kinesiske konsumenter.
ID. AURA (fra FAW-Volkswagen), ID. ERA (fra SAIC Volkswagen) og ID. EVO (fra Volkswagen Anhui) er modellnavnene på bilene som nå vises frem.
Tyskerne ønsker å rulle ut totalt 30 nye modeller innen slutten av 2027 skreddersydd for Kina.
20 av disse skal være elektriske eller ladbare hybrider. Det blir med andre ord hektisk fremover, men det hjelper nok å ha med arbeidsomme kinesiske partnere.
ID. ERA fra SAIC Volkswagen, er en SUV i full størrelse med tre seterader. Dette blir Volkswagens første modell med rekkeviddeforlengerteknologi. En drivstoffdrevet generator lader batteriet under kjøring og gir en ekstra rekkevidde på over 700 kilometer. Sammen med den 300 kilometer lange rekkevidden i batterimodus kan konseptbilen dermed reise mer enn 1000 kilometer ifølge Volkswagen.

ID. EVO fra Volkswagen Anhui er rettet mot unge, livsstilsbevisste kjøpere som er opptatt av å skille seg fra mengden, skriver Volkswagen. ID. EVO er den første helelektriske SUV-en i full størrelse i Volkswagens ID. UNYX -familie. Det blir lovet rask lading med 800 volts plattform og det siste innen digitale tjenester, ifølge produsenten.

ID. AURA fra FAW-Volkswagen er det første konseptkjøretøyet som er basert på Compact Main Platform (CMP) med sonebasert elektronisk arkitektur som Volkswagen designet spesielt for det kinesiske markedet. Målet med denne modellen er trolig å tilby en avansert bil til et kundesegment som er prisbevisst.
