-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Kort vei fra Kina til Trondheim for lille Firefly
Den 21. desember debuterte den lille Nioen hjemme i Kina. Halvannen måned etterpå dukket den opp i Trondheim.
Nio har ikke sagt et ord om når deres satsing i de lavere segmentene, den skal visst hete Firefly, skal dukke opp i Norge.
Nå kan i hvert fall Lars Egil Tiihonen fortelle at det skulle bare ta noen få uker før den var på plass, i hvert fall i kamuflert utgave.
Også interiøret var på plass i Norge, men så kamuflert at det ikke var noe poeng i å prøve å ta et bilde.
Det er en spennende satsing fra en start up-produsent som fremdeles kjemper forholdsvis intenst for å få overtak på sine parallelle kinesiske fenomener som Xpeng, Li og Leap.
Et undermerke i den mer tilgjengelige prisklassen later til å være en mulig oppskrift før det ellers går mot noen av de andre åpenbare utveiene som inkluderer for eksempel fusjoner eller konkurser.
Verken Tiihonen eller jeg vet noe mer om bilen, selv om den søkte ly i hans nærområde. Men vi har gitt deg noen informasjoner tidligere, som du får her.
