-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nissan GT-R til FIA GT1
Nissans motorsportavdeling, NISMO, bekrefter at de skal delta i FIA GT1-verdensmesterskapet i år. Bilen er basert på en GT-R.
Det er foreløpig to team som får stille til start med Nissan GT-R-biler i det nye verdensmesterskapet. Som samarbeidspartnere har Nismo valgt britiske Sumo Power GT og sveitsiske Swiss Racing Team.
Nismo vil levere teknisk support til begge teamene.
Racing-utgaven av GT-R har en 5,6-liters V8 med 600 hk og et dreiemoment på 650 Nm. Kreftene sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns klikk-klakk-kasse. Bremsene har kombinasjonen karbon-keramikk med 6-pots calipere i alle fire hjørner.
GT1-bilen skal veie ca 1350 kg – nesten 400 kg mindre enn en standard GT-R. Med en prisindikasjon på rundt fire millioner, blir dermed kiloprisen ganske svimlende.
LES: Vi har kjørt Nissan GT-R på bane