-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

DHL byr på gratis transport når journalistene har samlet opp alt for meget av det de ikke orker å bære på.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Jeg tuller ikke, dette bildet er tatt på pressedagen. Her har vi typiske eksempler på den type pressefolk arrangørene gir adgang.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Jaguar viste ferm et nydelig eksemplar av førkrigsrøttene. Men den var fjernet da publikum slapp til.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Maserati var blant dem som bød på en middels klesbutikk
Foto: Jon Winding-Sørensen

Bertone er gode på biler, men det tipper kanskje når de designer støvletter
Foto: Jon Winding-Sørensen

Sergio Marchionne, Fiat-sjefen, alltid i blå genser. Lapo Elkann, Fiat-arving og en av Italias beste Power-dressere. Kontrast i stil, felles interesser,
Foto: Jon Winding-Sørensen

Honda hadde en ny form for persontransport. En kompakt Segway
Foto: Jon Winding-Sørensen

Selv Bentley kan gjøre feil
Foto: Jon Winding-Sørensen

Rart at når man skal vise fremtidens elbiler, duker det alltid opp noe som forteller at dette er da ikke nytt. Dette er en ekte hybrid fra Detroit Electric fra før Første verdenskrig.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Dumt sted å sette seg for å hvile. Telefonen peip hele tiden, med vegg-til-vegg spam om bilene i nærheten
Foto: Jon Winding-Sørensen

Til slutt fikk gate-barna med seg stand-personalet også. Er det rart Skoda vinner markedsandeler med slik sjarm?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Skoda gjør ting helt annerledes. De sendte for eksempel en skikkelig street dance tropp inn på gulvet, midt under publikumsdagene.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Under panseret, har fått en ny mening hos Bufori fra Malaysia. Motorene er plassert bak baksetet.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Tro det eller ei - Volvo bød på manikure. Vi snakker bilutstilling....
Foto: Jon Winding-Sørensen

Bentleys bakrom var som en velutstyrt, veldig velutstyrt, landhandel.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Hvorfor rumpa bar, helt konsekvent?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Noen som lurer på hva han her jobber med?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nå har elektronikk og IT overtatt alle jobbene fra messevertinnene
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nå forstår vi hva Hybrid-drift er. Den ene sitter foran og sykler og den andre sitter bak og gjør ikkeno. Eller... hvordan var det nå igjen?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Linda Fäh, den regjerende Miss Sveits, beviste at hun ikke er noe fe, ved å klare å skrive navnet sitt mange ganger hver time.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Moro for unga, fyll et spann med imaginær, virtuell maling og hiv den på en virtuell bil, og du ser hvordan den endrer kulør.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Fiat hadde klart å gjemme bort utstillingens største lille nyhet, den to-sylindrede motoren, langt inne i en plexiglass, new-age-type, skog.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Citroën forsøkte seg med en Avatar. Det var det ikke mange som forsto, brillene forble ubenyttet
Foto: Jon Winding-Sørensen

Utrolig så mye morsommere det er å ta på ting - for å få demoinstrert forskjellige finesser ved moderne biler
Foto: Jon Winding-Sørensen

Kanskje en litt overraskende øvelse på en bilutstilling. Godt, i hvert fall, å ha noe å holde seg fast i.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Det var på bilutstillingen i Genève i 2010 jeg så lyset - jeg SKAL bli disk jockey når jeg blir stor.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Det er de utroligste gjenstander Volvo design er inspirert av
Foto: Jon Winding-Sørensen

Spennende øvelse hos Mercedes. Man kunne scanne modellen av F 800, og så kom detaljene opp på skjermen.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Citroën lanserte sin DS med en underlig anti-retro reklamekampanje. Er det noen som tar vare på røttene, og gjerne ser seg tilbake, er det vel nettopp Citroën.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Alltid en fornøyelse, dagen før dagen, å høre industrilederne tørrtrene på pompøse pressekonferansetaler.
Skråblikk på Genève
Det er mange inntrykk på en bilutstilling, og her får du noen av dem slik de fremstår gjennom kameraet til Jon Winding-Sørensen.
Annonse
Selv om Genève-utstillingen er slutt for i år, og vi her på BilNorge har passert 100 artikler relatert til utstillingen, har vi ikke tenkt å slippe taket riktig ennå.
Fortsatt gjenstår en del artikler, og mens du venter på disse kan du jo hygge deg med et skråblikk på utstillingen fra vår allesteds nærværende Jon Winding-Sørensen.
Selv om bildene taler for seg selv, har vi utstyrt de fleste av dem med en kort tekst.