-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ghost med italiensk preg
Utrolig hva det går an å ødelegge med enkle midler. Fenice Milano demonstrerer det klart på en Rolls-Royce Ghost.
Det er ett eller annet med gullkraner, uansett hvor elegant badet ellers er. Akkurat den samme følelsen fikk jeg da jeg så bilder av hvordan Fenice Milano hadde behandlet baby-Rollsen, den nye Ghost.
Jeg har sett dem før, da tok de en Fiat 500 under sine vinger. Ikke spesielt vellykket det heller, og med noen av de samme virkemidlene. Bronsestriper, for eksempel, både inne og ute.
Derimot har deres F101, basert på Ferrari Modena, og spesielt FC6 Competizione, som er en meget omarbeidet utgave av Ferraris 458 Italia, mange positive trekk, både estetisk og teknisk, slik at vi kan ikke bastant slå fast at alt de tar i blir til møkk.
Diva
Men det er jo litt trist å tenke at noen faktisk kan ha lyst på en Ghost i Fenice Milano-tapping. Diva heter modellen, kanskje ikke uten grunn. For denne er utadvendt med et klart budskap om at den ønsker å bli sett.
Her er det eksterne farger med mulighet for to-tone finish, der den ene tonen godt kan være grusom bronse eller en gull-flake finish, der gullet virkelig er gull, 24 karat!
Bilen finnes med tre grunnfarger, hvit, marineblå eller bronse med forskjellige muligheter for krommet grill eller bronse støtfangere eller den ene grusomme kombinasjonen etter den andre.
Glam
Også innvendig får vi tilbud om bronsestriper i tillegg til nytt ”kjeks-farget” skinn og nye tresorter. Ratt og seter er redesignet, og selvfølgelig finner du gull i ratt-senteret og bronsefarget Alcantara felt inn i skinnsetene.
Det tilføyes at Fenice Milano også har oppgradert det tekniske. En ny ECU, justeringer på opphengningen og en annen eksos hører med på listen over inngrep. Dersom de er på nivå med det estetiske, tror jeg at jeg sier nei takk.
Uansett: jeg er ikke overbevist om at Rolls-Royce applauderer.