-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Bildeler.no:
Gjør det enklere å hente varer
Nettbutikken Bildeler.no opplever stor vekst, og mange kunder ønsker å hente varene sine selv på Lierskogen. Dette fører til perioder med stor pågang i butikken, som også fungerer som hentepunkt.
Bildeler.no tar nå kundeservice til et nytt nivå, ved å tilby mer fleksibilitet. Nå kan kunder hente varer når som helst på døgnet, helt uavhengig av butikkens åpningstider, takket være nye og brukervennlige pakkebokser.
De nye pakkeboksene som er plassert på baksiden av butikken på Lierskogen, gir kundene muligheten til å hente varer 24/7. Alt som kreves er et tastetrykk.
Kundene bestiller som vanlig fra nettsiden. Når varen er klar for henting får kunden SMS med en unik kode. Koden tastes inn på skjermen, og en boks med kundens vare åpner seg automatisk – enkelt og raskt.
– Vi ønsker å gjøre det enklest mulig for kundene våre, og de nye pakkeboksene er helt i tråd med den strategien, sier Frode Kittelsen, daglig leder i Bildeler.no.
– Mange kunder foretrekker å hente varene selv, men har vært avhengig av butikkens åpningstider. Med pakkeboks kan de nå hente varen akkurat når det passer dem, uten å måtte stå i kø.
Bildeler.no har stor tro på at den nye løsningen vil bli godt mottatt av kundene.
– Vi er sikre på at dette vil bidra til økt kundetilfredshet. Ikke bare sparer det kundene for tid, men det gir større frihet til å hente når man selv ønsker det. Dette er helt i tråd med vår strategi om å levere på kundenes forventninger og gjøre handleopplevelsen så enkel som mulig, avslutter Kittelsen.
Den nye kundevennlige løsningen består av 86 bokser som blir fylt med ordrer hver eneste morgen og etterfylt gjennom dagen frem til klokken 18. Vårt mål er at 90% av kundene som vil hente sin egen vare, vil gjøre det fra en pakkeboks.