-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
For rik, for fort?
Både BMW og MG Rover har blinket ut Brilliance China Automotive Holding som samarbeidspartner i Kina. Nå er den tidligere sjefen der, Kinas tredje rikeste mann, ettersøkt, mistenkt for økonomiske forbrytelser.
Nå er det ikke noe som tyder på at de europeiske prosjektene står i fare, Yang Rong har ikke vært sett i nærheten av Brilliance siden juni, da han – blir det sagt nå – fikk sparken som styreformann på grunn av store uoverensstemmelser med andre storaksjonærer. Han fortsatte imidlertid som direktør, uten åpenbart å ha praktisert som det på en stund.
I amerikanske medier har han vært trukket frem som en av de kinesiske gullguttene, med en antatt personlig formue på 850 millioner dollars har han vært ranket som Kinas tredje rikeste.
Det er ingen som klager over innsatsen hans forut for dette. Han gikk inn i et meget søvnig statseid firma, jobbet det frem til å bli landets største blant annet på minibusser. Tiltrakk seg utenlandsk kapital og knyttet nære forbindelser med stor-industri i Europa og USA. Men det har kanskje gått litt fort i svingene?