-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Caddy-prod i Kina?
Det er nå to år siden GM introduserte sine luksusmerker i Kina. En stor Cadillac/Saab forhandler åpnet i Hong Kong. Nå skal bilene inn på fastlandet for alvor, Cadillac skal kanskje til og med i produksjon der.
Etter et stort lokale i Seoul var dette det første anlegget i Asia/Pacific regionen som hadde felles salg av GMs europeiske og amerikanske prestisjemerker.
Men nå går Generalen enda et skritt videre. CTS skal eksporteres til fastlandet og selges gjennom etablerte forhandlere der. (Buick Regal/Sail er for eksempel et av de lokale GM-produktene) Og det blir sagt at dersom interessen for bilen er såpass stor at man ser for seg et salg på mer enn 1000 biler/år, vil man begynne å sette den sammen lokalt.
GM måtte se sin markedsandel i Kina droppe fra 7,8 til 6,8 prosent i første kvartal i år. De hadde noen hikk med en underleverandør, men sier de regner med å være i rute igjen, akkumulert, når andre kvartal telles opp.