-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Caddy-prod i Kina?
Det er nå to år siden GM introduserte sine luksusmerker i Kina. En stor Cadillac/Saab forhandler åpnet i Hong Kong. Nå skal bilene inn på fastlandet for alvor, Cadillac skal kanskje til og med i produksjon der.

Etter et stort lokale i Seoul var dette det første anlegget i Asia/Pacific regionen som hadde felles salg av GMs europeiske og amerikanske prestisjemerker.
Men nå går Generalen enda et skritt videre. CTS skal eksporteres til fastlandet og selges gjennom etablerte forhandlere der. (Buick Regal/Sail er for eksempel et av de lokale GM-produktene) Og det blir sagt at dersom interessen for bilen er såpass stor at man ser for seg et salg på mer enn 1000 biler/år, vil man begynne å sette den sammen lokalt.
GM måtte se sin markedsandel i Kina droppe fra 7,8 til 6,8 prosent i første kvartal i år. De hadde noen hikk med en underleverandør, men sier de regner med å være i rute igjen, akkumulert, når andre kvartal telles opp.