-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
GM-Daewoo klar i april
Verdens lengste ikke-handel fortsetter i samme tempo. Men siden dere nå antagelig er fra dere av spenning, det er flere uker siden vi har brakt siste ikke-nytt om Daewoo-GM dealen, skal vi fortelle dere at igjen er det ikke noen merkbar bevegelse i forholdet.
Det er GMs nye mann i Stillehavs-regionen, Fritz Henderson, som lister opp noen detaljer som må avklares: hvilke oversjøiske operasjoner GM skal overta, størrelsen på kravene mot Daewoo, avtaler med fagforeningene, velvilligheten hos underleverandørene, for ikke å snakke om ganske kompliserte garanti- og ansvars-forhold.
Men så snart disse bagatellene er ute av verden er GM klar til å gjøre en avtale. På direkte spørsmål sa han at 30 dager kanskje er i snaueste laget. Men han ba ikke om et år til, han sa at 60 dager nok burde holde.
Det er snart 2 år siden Ford backet ut av en avtale ingen kunne begripe at Ford hadde foreslått, hvorpå GM kom på banen. Den gjeldstyngede bilprodusenten Daewoo kan ikke klare seg på egen hånd, men de fleste er nå enige om at den vil bli en god tilvekst for GM, de koreanske småbilene ville bli et godt supplement til Generalens klassiske produkter på hjemmemarkedet.
Henderson sa at Ting Tar Tid, at det de holdt på med her var adskillig mer komplisert enn bare å overta en fabrikk, og at det fremdeles ikke var noen garanti for at det ikke fantes noen snubletråder i innspurten. Men dette er fremdeles det riktige å gjøre sa han, og tenkte nok på å få etablert enda et fotfeste i Asias sterkest voksende marked.