-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Skjult Daewo-gjeld: ikke no problem
En av Koreas dagsaviser fortalte nylig at GM hadde informert fagforeningsfolk at de igjen hadde funnet lik i skapene. I form av gjeld som var forsøkt gjemt godt bort.
Enda mer bortgjemt gjeld som GMs bokholder-hær hadde funnet, fortalte en Seoul-avis. Dette følger i hælene på en annen rapport som fortalte at nå hadde GM avslørt en bortgjemt gjeldspost på to trillioner won (det vil si ca. 4 milliarder kroner). Lett overdrevet sa GM den gangen.
Nå sa de til telegrambyråene at akkurat denne kjente de visst ikke helt til, og dessuten fortsatte samtalene uten noen hikk, så langt de visste.
Men det må jo allikevel være et eller annet. Nå har partene pratet i over ett år. Det er snart seks måneder siden GM skrev en intensjonsavtale om å overta utvalgte Daewoo-biter for 400 millioner dollars.
Oppegående folk sa at avtalen skulle komme i desember, før nyttår, første halvdel av januar og nå er visstnok en endelig avtale mulig i februar.