-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Chrysler selges
Etter måneder med spekulasjoner og drøftinger er det i dag offentliggjort at den amerikanske armen av DaimlerChrylser er solgt.
Cerberus, et risk-kapitalselskap med base i New York, har kjøpt 80,1 prosent av den amerikanske underskudd-produsenten. På prislappen sto det ca 45 milliarder kroner.
Oversatt tilsvarer det 7,4 milliarder dollar – et stykke unna de 35 milliarder dollar tyskerne betalte da de kjøpte Chrysler.
Det har vært flere som har vært interessert i å overta Chrysler. Cerberus, som er forholdsvis ukjent i bilsammenheng, har hatt et ess: de har brukt den tidligere Chrysler-kronprinsen, Wolfgang Bernard som rådgiver.
Cerberus omsetter for rundt 60 milliarder dollar i året, og New York Times antyder at de har en margin på rundt 22 prosent. De vet med andre ord hva de gjør, noe som også lover godt for Chrysler i fremtiden.