-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
$ 1 milliard til Daewoo
På ett-års dagen for GM Daewoo Auto & Technology Co kunne Generalen fortelle at det skal investeres mer enn 1 milliard dollar i den koreanske datteren frem mot 2006. Nye modeller og dieselmotorer skal komme ut av dette.
Når Generalen nå forplikter seg til massive investeringer er det for å komme med nye modeller som øker bredden og som gjør at Daewoo bedre kan møte Kia og Hyundai ute i felten. 80 prosent av investeringen skal gå til utvikling av og produksjonslinjer for nye modeller. Konkret blir det nevnt en hatchback-utgave av Lancetti (som også kommer til Europa med debut på Geneve-utstillingen) og en revidert Matiz sent på høsten, men det snakkes også om det meste fra SUVer og små åpne sportsbiler, til store sedaner.
200 millioner dollars skal brukes til å bygge en dieselmotorfabrikk i samarbeide med Fiat & GM Powertrain. Den skal stå ferdig om to år, og produsere motorer som vi også finner i Fiats og Opels mindre biler i dag.
Det er spenstig gjort av GM å komme med disse planene samtidig som resten av SørKorea spenner livremmen inn. Myndighetene har nettopp skrudd ned prognosene for veksten i landets produksjon fra 5,3 til 2,6 prosent mens det parallelt er en rekke tegn som tyder på at konsumentene blir meget mer forsiktige.