-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Daewoo bedre enn ventet de første seks
Nick Reilly, administrerende direktør for GM Daewoo Auto & Technology Co, som er det nye navnet, fortalte et koreansk pressekorps at dette går på skinner, og at de faktisk har slått egne prognoser når det gjelder finansielle resultater. Noen tall ga han imidlertid ikke.
Reilly sier at Daewoo skal fokusere meget mer på eksport i tiden fremover. Nå er det klart for USA igjen. Der skal Suzuki (en av GMs japanske partnere) og Chevrolet-forhandlere begynne å selge Lacetti og Kalos. Det skal ikke ta lang tid før vi også får se Daewoos egen SUV, og større personbiler enn dagens. Og de skal ikke ta fire år å utvikle, hos Daewoo kan det gjøres fortere, sa Reilly.
Hjemme har Daewoo økt markedsandelen fra 7,4 til 10,4 prosent. De må også øke bemanningen, antakelig med flere enn de 700 nye de hadde regnet med, når de før året er omme har innført to skift på fabrikkene i Bupyong og Gunsan.